.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش‌بینی افزایش ۱۳۰۰ مگاواتی مصرف برق تابستان در مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از پیش‌بینی افزایش مصرف ۱۳۰۰ مگاواتی برق تابستان امسال در مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  رضا غفاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: رطوبت نسبی هوا و به طور همزمان افزایش دما و کاهش سرعت باد و تداوم گرما، حضور مسافران در منطقه و به مدار آمدن بار‌های فصلی از جمله شالیکوبی‌ها از عوامل افزایش مصرف برق در تابستان می‌باشند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود با رشد بار خانگی با لحاظ استفاده از وسایل سرمایشی حدود هزار مگاوات به بار شبکه افزوده شود، افزود: ۲۰۰ مگاوات با حضور مسافران به بار شبکه افزوده می‌شود و ۱۱۰ مگاوات نیز مصرف برق شالیکوبی‌ها خواهد بود.

غفاری گفت: آمادگی افزایش مصرف ۱۳۱۰ مگاوات را باید داشته باشیم که این امر جز با همدلی و همراهی مردم و مسئولان و مصرف بهینه برق امکان پذیر نخواهد شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران به سهمیه ۱۶۰ مگاواتی مدیریت مصرف امسال توانیر به شرکت برق مازندران برای گذر از پیک تابستان ۹۹ اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس سهمیه اعلامی توانیر برای گذر از پیک تابستان سال جاری با همکاری صمیمانه مشترکان صنعتی، کشاورزی، عمومی، اداری و سایر مصارف ۱۱۶ مگاوات و در بخش خانگی تجاری و دیماندی نیز ۴۴ مگاوات باید مدیریت مصرف صورت پذیرد.

 غفاری با تشکر از مردم و مسئولان در گذر از پیک تابستان سال گذشته گفت: پیک مصرف در سال ۹۸ در ساعت ۱۵ تاریخ ۹ مرداد ماه ۱۸۴۰ مگاوات بوده و پیک مصرف برق در تابستان سال ۹۷ در ساعت ۱۵ مورخ ۱۱ مرداد ماه هزار و ۹۵۴ مگاوات بود که پیک مصرف سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۶ درصد کاهش داشته است.
استفاده حداکثری از سامانه‌های تحت وب

فرامرز سپهری معاون مهندسی شرکت توزیع برق مازندران نیز با تشریح برنامه‌های  ۹۹ گفت: از ابتدای شروع بحران بیماری کرونا در مازندران و پس از تشکیل ستاد مدیریت بحران در شرکت کلیه راهکار‌ها و ابزار‌های حفظ سلامتی همکاران با حفظ کیفیت خدمات رسانی به مردم استان در اولویت قرار گرفت و در همین راستا حوزه مهندسی شرکت با تکیه بر دانش فنی و سامانه‌های برخط و تحت وب در همه حوزه‌های مرتبط ضمن حفظ کیفیت ارائه خدمات ساختار دورکاری پرسنل را در ستاد و امور‌های توزیع تدوین و اجرا کرده است.

وی افزود: پس از ابلاغ سیاست‌های کلی پیشگیری از کرونا در سه سطح کاری برای تیم مدیریت ستاد و امور‌ها و همکاران ستادی و همکاران عملیاتی حوزه مهندسی تعیین و وظایف هر بخش با توجه به شرایط سلامتی جسمانی آن‌ها تدوین شد.

سپهری خلوت کردن محیط کاری، گردشی نمودن حضور کارشناسان و استفاده حداکثری از سامانه‌های تحت وب را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این زمینه اعلام کرد و گفت: حمایت‌های مدیر عامل در یک سال گذشته با تلاش‌های همکاران معاونت مهندسی در استقرار سامانه‌های تحت وب در حوزه‌های طراحی نظارت پیمانکاران و جی آی اس موجب عملکرد در خور توجهی در این بخش از نظر حفظ کیفیت سرویس دهی در شرایط بحران شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.